miercuri, 14 noiembrie 2007

Montaj antena Multifeed Opticum

Am avut placerea sa ajut doi prieteni sa regleze doua antene Multifeed Opticum de 0.9.

Vreau sa va spun ca este o antena destul de usor de asamblat. Antena are un sistem de reglare de 360 de grade. Practic poti sa o rotesti in orice directie.
Scopul nostru a fost sa reglam antena pe 4 sateliti: Thor ( Intelsat 1W) , Sirius 5E, Hotbird 13E si Astra 19E. Dupa cum arata si schema care a venit cu antena in focarul principal am pus Hotbird-ul.
Dupa ce am pus antena pe HB, relativ repede, am reglat Astra si am incercat sa avem pe acesti doi sateliti un semnal cat mai bun. Avand semnal bun pe acesti doi sateliti reglarea LNB-urilor pentru Sirius si Thor a mers repede fara nici o problema.
Am folosit LNB -uri Globo de 0.2 db si un DiSeQ Platinium 4x1.

Niciun comentariu: